سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

انتصاب سرپرست واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت خوزستان

سرپرست واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت خوزستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حکمی ضمن تشکر از زحمات دکتر یوسف خلیف پور در طول مدت تصدی گری مسئولیت واحد آموزش سلامت، دكتر  مهدی اقتصاد را به عنوان " سرپرست واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت استان" منصوب کرد.

در متن حکم دکتر سلمان زاده خطاب به جناب آقای دكتر اقتصاد آمده است:
 
جناب آقای دکتر مهدی  اقتصاد

با سلام و احترام؛
 
 با عنایت به حسن سابقه ، تعهد و تجارب ارزشمندتان  جنابعالی را به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت وپست سازمانی به عنوان  " سرپرست واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت استان " منصوب می دارد.

انتظار می رود  با هماهنگی معاونین محترم فنی واجرایی  این مرکز ، در هماهنگی  و تعامل با سایر حوزه های درون بخشی و برون بخشی مرتبط، با بسترسازی مناسب در جهت رشد شاخص های فنی با تاکید بر اجرای الزامات طرح تحول نظام سلامت کشور وبرنامه استراتژیک دانشگاه در حوزه بهداشت مراتب ارتقای سلامت شهروندان عزیز را با محوریتارتقاء سواد سلامت گروه های هدف  فراهم آورده واز تمامی ظرفیت های موجود جهت نیل به این اهداف متعالی نظام سلامت بهره جویید.

ضمنا از تاریخ صدور این ابلاغ علاوه بر مسئولیت پیگیری شکایات واصله، دبیری کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد اجرایی طرح تحول و همچنین جلسات فنی مدیران گروه /واحدهای معاونت  نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی ونصب العین قراردادن منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق وسرافراز باشید.


دکتر شکرالله سلمان زاده
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان

انتهای پیام/و 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.