سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

عروج ملکوتی جانباز 70 درصد اردکانی

جانباز 70 درصد اردکانی به خیل کاروان شهدا پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: جانباز 70 درصد شهرستان اردکان به خیل کاروان شهدای سرفراز انقلاب اسلامی پیوست.

 ابراهیمی افزود: حسین ذبیحی پس از تحمل 33 سال درد و رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با تبریک و تسلیت عروج ملکوتی این جانباز شهیــــدگفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید روز دوشنبه 15 شهریور از ساعت 17 از محل سپاه اردکان تا گلزار شهدای مرکزی این شهرستان برگزار می شود.

این مسئول گفت: مجلس بزرگداشت این شهید نیز روز دوشنبه 15 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کوشکنو و سه شنبه 16 شهریورماه در حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار می شود.

ابراهیمی ازمردم استان یزد و اردکان خواست تا باشکوه در مراسم تشییع جنازه این جانباز سرفراز شهید شرکت کنند و یا اهداف و آرمان های مقدس آنها تجدید میثاق نمایند.

شهید حسین ذبیحی در سال 1362 در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جفیر از ناحیه کمر و نخاع به افتخار جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از 33سال تحمل درد بر اثر شدت یافتن جراحات به کاروان شهدا پیوست .

استان یزد دارای حدود 10 هزار جانباز است که از این تعداد ، جانبازان شیمیایی آن یک هزارو360، اعصاب و روان دو هزار و 427 و قطع نخاعی 21 نفر است.
 
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اردکان در 60 کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.