سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیئت ورزشی های رزمی شهرستان ارومیه؛

داشتن آکادمی هیئت ورزش های رزمی لازمه اصلی ورزش های رزمی استان است

رییس هیئت ورزشی های رزمی شهرستان ارومیه گفت: اگر مشکل مالی نداشته باشیم داشتن آکادمی هیئت ورزش های رزمی لازمه اصلی ورزش های رزمی استان است.

ابراهیم محمودیان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه مشکلات مالی گریبان گیر هیئت کاراته شهرستان ارومیه است ، گفت: عمده مشکلات هیئت کاراته شهرستان ارومیه مشکلات مالی است .

وی ادامه داد: باتو جه به اینکه در شهرستان ارومیه بستر و زمینه برای پرورش قهرمانان در ورزش های رزمی مساعد است ولی از لحاظ مالی برای توسعه این ورزش مشکل داریم و متاسفانه اداره ورزش و جوانان و فدراسیون تا حالا هیچ کمکی نکرده است ، و فقط هیئت رییسه استان از نظر مالی کمک حال هیئت ورزش های رزمی شهرستان ارومیه بوده است.


رییس هیئت ورزشی های رزمی شهرستان ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه هیات ورزش های رزمی استان تعامل خیلی خوبی با هیئت شهرستان ارومیه دارد اظهار داشت: هیئت ورزش های رزمی استان یک هیئت نمونه استانی است و همین موضوع باعث شده هیئت ورزش های رزمی ارومیه هم یک هیئت نمونه شهرستانی در بین سایر هیئت های شهرستان ارومیه شده است.

وی به حضور قهرمانان جهانی در این رشته اشاره کرد وگفت: فرشید کریمی،بهرام رجب زاده،حسین نصیری و مسعود قدرتی جزء مقام آوران جهانی در این رشته هستند.

محمودیان به حضور بهرام رجب زاده در تیم ملی آذربایجان اشاره کرد و گفت: بهرام رجب زاده از قهرمانان بنام استان بودند ولی متاسفانه نتوانستیم از ایشان حمایت کنیم و چون ایشان از لحاظ مالی حمایت نشدند کشور آذربایجان با داشتن پتانسیل قوی بهرام رجب زاده را جذب کرد.

رییس هیئت ورزشی های رزمی شهرستان ارومیه افزود: مربیان فعال و سطح بالایی در هیئت ورزش های رزمی شهرستان ارومیه فعالیت می کنند در حال حاضر فرشید کریمی مربی تیم ملی موی تای کشور هستند.


وی ادامه داد:.تا حالا هیئت بانوان در شهرستان ارومیه وجود نداشت ولی با کمک هیئت ورزش های رزمی استان هیئت بانوان را فعال کردیم و خانم هادیلو خانم شمس مربیان فعال هستند و در مسابقات قهرمانی کشوری از تیم ارومیه شرکت کننده خواهیم داشت.

محمودیان به بحث استعدادیابی اشاره کرد و افزود: کار استعداد یابی و قرمان یابی را آغاز کرده ایم و در همین راستا اردوهایی را تشکیل دادیم و مسابقات متعدد برگزار کردیم تا قهرمانان را بهتر بشناسیم .

وی با اشاره به اینکه داشتن آکادمی لازمه ی هیئت ورزش های رزمی است، گفت: رشته های رزمی مستلزم داشتن آکادمی ،کلاس ها و خانه های ورزشی هست، داریم اگر از لحاظ مالی تامین بشویم و آکادمی داشته باشیم میتوانیم جوانان و قهرمانان زیادی را تربیت کنیم .

گفتگو از ندا موسی زاده

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.