سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

توقیف 226 خودرو و موتورسیکلت متخلف در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از توقیف 226 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در 10 روز گذشته در تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد معصومی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مدت 10 روز گذشته در تویسرکان با همکاری همه یگان‌‌ها به اجرا درآمد که ضمن پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و رضایتمندی شهروندان توفیقات خوبی حاصل شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان هدف از اجرای طرح امنیت اجتماعی را ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی دانست و افزود: در این طرح با بکارگیری تمام توان رزمی و عملیاتی همه یگان‌های اجرایی موفق به توقیف 86 دستگاه خودرو و 180 دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم شدیم.

این مسؤول تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی بنا به ضرورت، با توجه به درخواست‌های شهروندان و با هدف برخورد با موتورسیکلت‌سواران، راکبین مزاحم و خودروهای دارای آلودگی صوتی انجام گرفت.

معصومی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح و به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر تعداد 11 خرده‌فروش و 36 معتاد متجاهر در چند عملیات مختلف پلیسی شناسایی و جمع‌آوری شد افزود: بیش از نیم کیلو انواع مواد مخدر و ادوات و آلات جرم از این افراد کشف شد.

 وی خاطرنشان کرد: فروشندگان مواد مخدر به دستگاه قضایی و معتادان که در سطح محلات مزاحمت ایجاد می‌کردند برای ترک به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان پلیس اظهار کرد: در این طرح با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی تعداد 9 نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

این مسؤول گفت: با انجام طرح‌های کنترلی پلیس از جمله پاکسازی مناطق آلوده و اماکن مخروبه و پاتوق‌ها که طی چندین مرحله در روزهای اخیر انجام شد، انواع جرائم به ویژه سرقت به طور چشمگیر و محسوسی در سطح شهرستان کاهش یافته است.

معصومی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم به خصوص اهالی محل‌های اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این‌گونه برنامه‌های پلیس به منظور امنیت اجتماعی در سطح جامعه شد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.