سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

كشف 3 تن انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان از كشف سه تن انواع مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهديان نسب در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان فامنين بيان داشت: شهرستان فامنين به جهت عبور شريان هاي حياتي نظير بزرگراه كربلا از شهرهاي مهم و حساس به لحاظ امنيتي به شمار مي رود.

وي افزود: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، در سالجاري شاهد كشف سه تن انواع مواد مخدر و همچنين افزايش 61 درصدي کشفيات مواد مخدر دراين استان هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي از شناسايي و پاکسازي 50 نقطه آلوده به مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت :در اين راستا شهرستان فامنين رتبه اول را در سطح استان دارا است.

سردار مهديان نسب با بيان اينکه از 100 پرونده ارسالي به مركز مشاوره و مددكاري كلانتري11 فامنين، 75مورد آن با تلاش مشاوران و مددكاران اجتماعي منجر به سازش شده است.

وي ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب نيز اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته كه در نقاط حساس و تفرجگاه ها هشت ايستگاه عفاف و حجاب ايجاد شده است.

در پايان اين مراسم، فرمانده انتظامي استان همدان طي حكمي سرهنگ "محمدباقر سلگي" را به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان فامنين منصوب و از سرهنگ "بزرگعلي نوري" تکريم و قدرداني کرد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.