سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بنیه ای کارآمد برخوردار است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چرا که قدرت هدایت آن بسیار بالا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه در نشست مشترک ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کبودراهنگ با اشاره به قدرت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چراکه قدرت این ستاد در زمینه هدایت بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه در کبودراهنگ منکرات بسیار ناچیز اتفاق می افتد، افزود:قاچاق کالا و مواد مخدر از جمله معضلاتی است که در این شهرستان وجود دارد.

ابوحمزه با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهد و توانمندی بالایی در زمینه امربه معروف و نهی از منکر دارند، بیان کرد: باید به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، کارکنان مراکز، دانشگاهیان و فرهنگیان توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: درس و بصیرت عاشورایی، از سفارشات مقام معظم رهبری است که باید به شکل دقیق و منظم در میان مردم گسترده شود.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.