سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ایران جزیره ای امن و با ثبات

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هرچه که در این کشور داریم مانند استقلال، امنیت و عزت همه از پرتو برگزاری چنین برنامه هایی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت الله موسوی جزایری درمراسم افتتاحیه نمایشگاه شمیم حسینی فروش محصولات مورد نیاز هیئت های مذهبی اظهار کرد: این نمایشگاه نیازهای اصلی و جانبی هیئت های مذهبی و همچنین آنچه که مربوط به آرایش سوگواری هئیت ها هست را هم ارائه می دهد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی استان در مورد تجدید بنای حوزه های علمیه، مصلا و مساجد همکاری خیلی خوبی دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: هدفم از صحبت در این مراسم تقدیر از فعالیت هیئت های مذهبی است وگرنه مسئولان که نیازی به این تعاریف ندارند.


وی همچنین عنوان کرد: ایران را باید یک جزیره با ثبات و امنیت نامید که چنین جزیره ای داشتن در حالی که کل دنیا و حتی مدعیان قدرت در آتش ناامنی می سوزند و ابرهای تیره فتنه بر سر آنها آتش می بارد، اصلا چیز کمی نیست.

امام جمعه اهواز با اشاره به وجود ناامنی در کشورهای همجوار و همچنین اروپایی افزود: باید نقاط قوت خود را بشناسیم و انصافا آمریکا نصف ثروت دنیا را دارد و نباید خود را به لحاظ اقتصادی با این کشور مقایسه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ایران در سیاست های بین المللی دخالت می کند و آنقدر قدرتمند وارد می شود که آمریکا به حوزه انفعال می رود، بنابراین کشور ما نیز قدرت و نقاط قوتی دارد که رأس نقاط قوت های این کشور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.