سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقاسمی؛

سرمربی کشتی فرنگی بعد از جلسه شورای فنی مشخص می شود

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:جایگزین محمد بنا در جلسه شورای فنی که با حضور رئیس فدراسیون برگزار می شود مشخص خواهد شد.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت:محمد بنا زحمات بسیاری برای کشتی ایران کشیده که از چشم مردم و مسئولین پوشیده نیست و ما دوست داشتیم او همچنان به کار خود ادامه دهد اما بنا تصمیم به کناره گیری از دنیای کشتی گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد محمد بنا تا چه زمانی بوده است گفت:قرارداد محمد بنا تا پایان بازی های المپیک ریو بود و برای ادامه همکاری باید اعضای شورای فنی تصمیم گیری لازم را انجام می دادند.
پیشکسوت کشتی فرنگی درباره این که آیا نفر جایگزین بنا مشخص شده است گفت:صحبت روی فرد خاصی نیست،یعنی جلسه ای تشکیل نشده که بخواهیم درباره گزینه های سرمربیگری صحبت کنیم هر چه هست حدس و گمانه زنی رسانه هاست،تا زمانی که جلسه شورای فنی تشکیل نشود کسی به عنوان سرمربی معرفی نخواهد شد.

عضو شواری فنی خاطرنشان کرد:ببینید اعضای شورا قبل از المپیک به محمد بنا اختیار تام دادند تا هر تصمیمی دوست دارد بگیرد،حتی با نظر او انتخابی هم نداشتیم و نفرات با اختیار کامل شخص سرمربی انتخاب شدند ولی در نهایت عملکرد فرنگی کاران در المپیک رضایت بخش نبود.در حال حاضر شرایط فرق می کند،یعنی ما فرصت لازم را برای المپیک بعدی داریم در نتیجه باید بر اساس قوانین و چارچوب حرکت کنیم تا به آینده کشتی لطمه وارد نشود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.