سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بررسی چالش های منطقه 7 اصفهان

مهم ترین طرح ها و چالش های منطقه 7 ، در ملاقات ۴ ساعته شهردار و معاونان شهردار اصفهان با اهالی منطقه مطرح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان از اجرای ۲۳ پروژه در منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد گفت: ساماندهی خیابان شهرک ولی‌عصر (عج)، احداث مجموعه پارک، سالن مطالعه و زمین ورزشی گلستان، اصلاح پل‌های شریعتی، روشنایی باغ فدک، احداث خیابان یکتا، پیاده‌روسازی خیابان کاوه، تکمیل ساختمان الحاقی معاونت شهرسازی، اجرای آسفالت و زهکش در تعدادی از خیابان‌ها و ساماندهی تعدادی از پارک‌های این منطقه نیز از پروژه‌های در دست اجر در منطقه ۷ است.

مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه در شمال اصفهان مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی وجود ندارد، افزود: طرح راه‌اندازی مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی شمال اصفهان در باغ فدک در حال انعقاد قرارداد است و به زودی آغاز به کار می‌کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به تفکیک‌های بی ضابطه و درخواست صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه ای منطقه 7 گفت: باید توجه داشته باشیم که در برخی از مناطق شهرداری، شهروندان بدون استعلام از شهرداری ملک قولنامه‌ای می‌خرند که تفکیک این زمین‌ها زیر ضابطه بوده و ماده ۱۰۱ قانون شهرداری روی آن اعمال نشده است و شهروندان باید نسبت به خرید چنین زمین‌هایی خودداری کنند و پیش از خرید استعلام لازم را انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه منطقه ۷ کمبود سرانه فضای سبز ندارد افزود: بر اساس استانداردها این منطقه ۱۵۳ هزار نفر جمعیت و سرانه فضای سبز برای هر شهروند با احتساب فضای سبز باغ فدک ۲۰ متر است.

احمدرضا مصور زمین‌های بایری که محل تجمع زباله‌ها و نخاله‌ها شده‌اند را نیز از دیگر چالش‌های منطقه ۷شهرداری اعلام کرد و تصریح کرد: این زمین‌ها در این منطقه زیاد هستند و این یک مشکل است چرا که برای رسیدگی به این زمین‌ها هزینه‌های زیادی را می‌خواهد .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.