سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مسابقات کلام نور از فردا در ساری

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم فردا در ساری آغاز می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گقت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان از فردا در رشته‌های مختلف در شهرستان ساری آغاز می ‌شود.

محمود فیاض بخش افزود: آئین افنتاحیه این مسابقات صبح فردا،با سخنرانی آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می ‌شود.

وی گقت: بر اساس زمان ‌بندی اعلام شده فردا، مسابقات حفظ بانوان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و در روز دوشنبه، 15 شهریورماه نیز مسابقات دعاخوانی و ترتیل بانوان در نوبت صبح و نیز مسابقات قرائت تحقیق بانوان در نوبت عصر برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیربه مازندران گفت: سه ‌شنبه، 16 شهریور نیز مسابقات حفظ آقایان در نوبت صبح و عصر و چهارشنبه، 17 شهریور نیز دیگر مسابقات آقایان در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

فیاض بخش افزود: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران از فردا، در مجتمع آموزشی، رفاهی برق مازندران در ساری آغاز می ‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.