سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تکمیل خط اول متروی اصفهان تا پایان 3 ماه ابتدای سال 96

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: تا پایان سه ماهه ابتدای سال 96 خط اول متروی اصفهان از میدان قدس تا نزدیک به سپاهان شهر تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه قطار شهری از موضوعات مهم است که همه همت شورای شهر و شهرداری بر تکمیل خط اول و آغاز خط 2 و 3 است که با اقدامات صورت گرفته، پروژه خط 2 تأمین منابع شده تا آزادسازی‌ها صورت و این خط از زینبیه تا هفتم محرم و در پایان تا خمینی‌شهر ادامه دارد.

امینی ادامه داد: این خط تا پنج سال آینده افتتاح خواهد شد و در ادامه فاز اول که قبل افتتاح شده بود از میدان 25 آبان تا چهارراه تختی نیز آماده بهره‌برداری است و تا پایان سه ماهه ابتدای سال آینده خط اول از میدان قدس تا نزدیک به سپاهان شهر هم تکمیل خواهد شد.

وی به افزایش آمار طلاق اشاره کرد و افزود: نرخ طلاق در شهر اصفهان 3.8 است یعنی به ازای هر چهار ازدواج یک طلاق صورت می‌گیرد و ریشه اصلی این آمار عدم آگاهی از فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین اشرافی‌گری و عدم تحقق قول‌های پیش از ازدواج است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته پیش رو سالروز کشتار حجاج بی‌گناه ایرانی در عربستان و فاجعه منا است که این‌ها شواهدی بر خباثت حکومت بی‌کفایت آل‌سعود می باشد.

رضا امینی از فیش های نجومی انتقاد کرد و خاطر نشان کرد: این موضوع لطمه اساسی به کشور خواهد زد و اگر رسیدگی نشود، باعث بی‌اعتمادی مردم و کاهش انگیزه جوانان خواهد شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.