سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

افتتاح صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در اندیمشک

با هدف کمک به قشر آسیب پذیر، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر اندیمشک گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عارف رحمانی ،رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ، کاهش اختلاف طبقاتی و بالا بردن سطح زندگی روستاییان و عشایر ،تامین امنیت اجتماعی و بار توزیع عادلانه درآمد از اهداف راه اندازی این شعبه می باشد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی این صندوق از این پس کسانی که 15 سال پرداخت حق بیمه و 65 سال سن دارند از مزایای مستمری پیری،بازماندگی و از کارافتادگی برخوردار خواهند شد.

رحمانی بیان داشت: رانندگان حمل بار و مسافر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر ، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به نظام مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی ،شاغلان فصلی و ساکن شهرهای زیر 20 هزار نفر و کشاورزان غیر ساکن در روستاها می توانند به این شعبه مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: ایجاد امنیت خاطر و ایجاد ماندگاری جمعیت در روستا یکی دیگر از اهداف مهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است تا کشاورز به خاطر نداشتن امنیت شغلی و نیاز مالی در سنین سالخوردگی ناچار به مهاجرت به شهرها و پرداختن به مشاغل کاذب نشوند.

رحمانی ازاهالی ساکن شهرهای اندیمشک،چم گلک،آزادی ، حسینیه،بیدروبه و روستاهای حومه و نقاط عشایری تابعه خواست به این شعبه واقع در میدان معلم اندیمشک مراجعه کنند.

بیش از 75 هزار نفر از مردم اندیمشک از طریق کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند.

انتهای پیام /و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
این که خیلی وقته هستش؟؟؟ من 3سال پیش نوشتم الان میگید راه افتاده؟؟!!1