سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

آغاز بکار 88 سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربايجان غربي

دوره آموزشي فنون و روش تدریس معلمان وظیفه در اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربايجان غربي به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  88نفر معلم وظیفه جذب شده در اداره کل آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي پس از طی دوره های آموزشی لازم جهت استفاده در مدارس به عنوان معلم وظیفه در محل دبيرستان شبانه روزي دوره اول شهید ديانت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه به شهرستان های خود اعزام شدند.

این گزارش می افزاید : این معلمان وظیفه با مدارک دانشگاهی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس بر اساس نیاز و رشته تحصیلی مورد نظر به عنوان آموزگار یا دبیر فنی در مدارس پس از طی دوره آموزشي 54 ساعته به کار گرفته می شوند و فقط در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در سایر ادارات به صورت مامور بکارگیری نخواهند شد.

لازم به ذکر است این معلمان وظیفه در طول دوره با بهره مندی از امكانات رفاهي مطلوب موجود در دبيرستان شبانه روزي دوره اول شهید ديانت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه و زير نظر اساتيد مجرب از همکاران این مدیریت پس از کسب آموزش ، فنون و مهارتهای لازم براي تدريس با آمادگی کامل در مدارس استان مشغول به تدریس خواهند شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.