سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قارداشی: قصد تغیری در تیم ملی نداریم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: قصد تغییری در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را نداریم و با همین شرایط به کارمان ادامه می دهیم.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت مالی فدراسیون و تیم ملی اظهار کرد:خوشبختانه تاکنون در جذب حامیان مالی موفق عمل کرده ایم و توانسته ایم تا حدودی خود کفا باشیم.

قارداشی افزود: البته باید بگویم جذب حامی مالی با پخش تلوزیونی ما ارتباط زیادی دارد. به طوری که هر میزان پخش ما بیشتر باشد حامیان بیشتری از ما حمایت می کنند. در همین خصوص تاکنون صحبت های زیادی با مسئولان رسانه ملی داشته ایم و جدول برنامه هایمان را به آن ها ارائه داده ایم و از آن ها قول همکاری گرفته ایم.

خوشبختانه تاکنون بازی های زیادی از رسانه ملی پخش شده است و ما امیدواریم تا بازی های لیگ امسال هم مانند دیگر رقابت ها پخش تلوزیونی داشته باشد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در ادامه و در خصوص شرایط سرمربیان تیم ملی هم عنوان کرد: فعلا برنامه خاصی نداریم و قصد تغییری هم در تیم ملی نداریم .

قارداشی در پایان و در خصوص اظهارات لطف اله نسب که گفته بود قرارداد مالی با فدراسیون ندارد گفت:  لطف اله نسب درست گفته است اما تا جایی که اطلاع دارم در دوره های گذشته هم سرمربیان قرارداد اقتصادی با فدراسیون نداشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.