سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغام پور: مسابقات لیگ امسال کیفیت بالاتری دارد

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان گفت: مسابقات لیگ تنیس روی میز امسال با حضور تیم های بیشتر کیفیت بهتری نسبت به گذشته پیدا می کند.

داریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از برنامه های این سازمان برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر گفت:

وی در ابتدا و در خصوص زمان آغاز بازی ها عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که چه زمانی بازی ها آغاز می شود اما ما آئین نامه بازی ها را آماده کردیم و منتظر اعلام آمادگی تیم ها هستیم.

ضرغام پور در مورد تغیرات قوانین هم اظهار داشت: امسال قوانین با سال های گذشته تفاوت دارد به طوری که همه تیم ها در تمام بازی هایشان 6 ست مسابقه کامل می دهند و هر ست برای تیم برنده نیم امتیاز دارد . به طور مثال اگر تیمی 6-0 پیروز شود 3 امتیاز کامل می گیرد یا اگر تیمی 5-1 ببازد ، تیم برنده 2/5 امتیاز و تیم بازنده نیم امتیاز کسب می کند.

رئیس سازمان لیگ در مورد افزایش تیم های شرکت کننده عنوان کرد: به طور حتم 3 تیم به لیگ اضافه می شود. تاکنون هم تیم های ذوب آهن، شهرداری کاشان و سایپا برای حضور در این دوره از بازی ها اعلام امادگی کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.