سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

راه اندازی سامانه صدور مجوز سمن ها در همدان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هـمدان گفت: به زودی سامانه صدور مجوز سازمان های مردم نهاد استان همدان راه اندازی میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی مهر در مراسم افتتاحیه و آغاز بکار موسسه مردم نهاد دیار پارسه اظهار داشت: و جوانان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی می توانند از طریق این سامانه جهت دریافت صدور مجوز اقدام کنند .

وی افزود: راه اندازی این سامانه گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حذف کاغذ و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و این اقدام باعث تسریع در صدور مجوز سمن ها می شود .

ربانی مهر گفت: همدان هم اکنون از استانهای فعال کشور در عرصه سازمان های مردم نهاد است و بیش از 80 سمن حوزه جوانان فعالیت دارند که تا پایان سال به 100 سمن خواهد رسید .

ربانی مهر گفت : فعالیت سمن ها در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، گردشگری ، محیط زیست ، کارآفرینی ، سبک زندگی اسلامی و خانواده و فضای مجازی فعالیت می کنند و در سال گذشته بیش از 126 برنامه با همکاری سمن ها اجرا شده است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : راه اندازی سمن دیار پرسه به دبیر سرکار خانم شعبانیان و با حضور جوانان فعال و با انگیزه باعث ایجاد امیدواری جهت اجرای برنامه های بزرگ است و باید از این موسسات حمایت کرد.

گفتنی است، موسسه دیار پارسه با تشکیل 6 کارگروه بطور تخصصی در حوزه گردشگری و معرفی مناطق توریستی همدان کار خود را بطور رسمی از دهم شهریور 1395 آغاز کرد .

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.