سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: مالک باشگاه نفت تمام امکانات را برای ما فراهم کرده است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: مالکان باشگاه نفت از ابتدای لیگ شانزدهم پشت تیم بوده اند و هیچ کمبودی از لحاظ امکانات حس نکرده ایم.

 رحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهاراتی که یکی از رسانه ها از قول وی درمورد مشکلات مالی باشگاه نفت مطالبی را منتشر کرده است، گفت: صبح چهارشنبه یکی از روزنامه ها مطالبی را از قول من درباره مشکلات مالی باشگاه نفت منتشر کرده بود که آن را تکذیب می کنم چرا که من هیچ وقت در مصاحبه هایم درباره مسائل مالی صحبت نمی کنم.  
 
وی افزود: شفاف سازی در مورد مسائل مالی هر باشگاهی به عهده مسئولان باشگاه است.مسئولان شرکت بهنام پیشرو به عنوان مالک باشگاه نفت در لیگ شانزدهم به تعهدات خود نسبت به تیم فوتبال این باشگاه عمل کرده اند و من هیچ کمبودی را حس نکرده ام.

ایرانیان ادامه داد: مالک باشگاه نفت فقط 15 روز قبل از لیگ برتر، مالکیت باشگاه را در دست گرفت. اما با تلاش های خود اجازه نداد بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت مشکلی از لحاظ امکنات داشته باشند. تیم ما در مدتی که مالکیت جدید، هدایت باشگاه را در دست گرفته 2 اردو با بهترین امکانات برگزار کرده و از تمام لحاظ مسئولان جدید باشگاه نفت، پشت تیم بوده اند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به عرصه فوتبال کشور، بیان کرد: به نظر من بخش خصوصی در صورت حمایت می تواند به راحتی امور فوتبال کشورمان را پیش ببرد و فوتبال ما را بیش از پیش در مسیر حرفه ای شدن قرار دهد. خوشبختانه مسئولان شرکت بهنام پیشرو با اقدامات مثبت خود در لیگ شانزدهم،  گام بلندی در راستای حرکت باشگاه نفت به سوی باشگاهی کاملا حرفه ای برداشته اند.

وی درمورد بازی دوستانه نفت و ذوب آهن، گفت: طبق هماهنگی مسئولان 2 باشگاه قرار است عصر یک شنبه تیم های نفت و ذوب آهن در ورزشگاه تربیت بدنی نیروهای  مسلح به مصاف هم روند. این بازی آخرین دیدار دوستانه ما پیش از شروع مجدد لیگ برتر است. نفت با برگزاری اردو در سرعین اردبیل  و تمرینات مستمر در تهران کاملا برای ادامه رقابت های لیگ آماده شده و امیدوارم نتایج خوب ما در چهار هفته ابتدایی رقابت ها تداوم یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.