سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

استقرار 203 نیروی امدادی در مناطق طوفان زده

203 نیروی امدادی هلال احمر برای حل بحران مناطق طوفان زده مازندران مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: 51 تیم عملیاتی متشکل از 203 نیروی امدادی با استقرار در 13 شهرستان و 128 روستای استان ، تاکنون به هزار و 359 خانواده آسیب دیده طوفان دیروز خدمات ارائه کردند.

فخاری با بیان اینکه این حادثه بیشترین خسارت را به شهرستان های قائم شهر و بابل وارد کرد افزود: تاکنون 2 هزار و 605 نفر در قائم شهر و هزار و 143 نفر در بابل از خدمات امدادی بهره مند شدند.

وی شمار روستاهای خسارت دیده از طوفان را 127 آبادی اعلام کرد و گفت: 20 روستا در آمل ، 13 روستای ساری ، 33 روستای بابل ، 7 روستای جویبار ، 6 روستای بندپی ، 20 روستای سوادکوه ، 16 روستای قائمشهر ، 11 روستای نور و یک روستا در نوشهر و فریدونکنار گرفتار این طوفان شدند.

به گفته وی؛ با بکارگیری 51 خودرو و آمبولانس در مناطق شهری و روستایی خسارت دیده استان امدادرسانی همچنان ادامه دارد .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران نیز با بیان اینکه توفان اخیر به هزار و 650 خانواده استان آسیب وارد کرد از ارائه خدمات به هزار و 359 نفر تاکنون خبر داد.

فخاری افزود: بیش از 8 تن نایلون پوشش موقت ، چادر امدادی ، پتو ، ظروف بهداشتی ، چراغ والور تاکنون میان خسارت دیدگان استان توزیع شد.

تلاش نیروهای امدادی استان برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان این حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.