سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقص بر گور برادر؛ شادی حاکم شرع تروریست‌های جیش الفتح از هلاکت عدنانی

عبدالله المحسینی از کشته شدن سخنگوی داعش ابراز شادمانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، عبدالله المحسینی، قاضی سعودی به اصطلاح "شرعی" گروه مسلح موسوم به جیش الفتح از کشته شدن ابومحمد العدنانی، سخنگوی گروه تروریستی داعش ابراز شادمانی کرد.

بر این اساس، عبدالله المحسینی در مطالبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر از کشته شدن ابومحمد العدنانی  ابراز شادمانی کرد و نوشت: خدا را شکر می کنم که ابومحمد العدنانی یکی از فرماندهان خوارج عصر و سخنگوی داعش و از فرماندهان ارشد این گروه به هلاکت رسید.

وی افزود: شاید برخی شادمانی از کشته شدن یکی از سران خوارج را تحمل نکنند اما باید بگوییم که شادمانی درخصوص هلاکت ظالمان و سران فتنه و سرکردگان شرارت نه تنها امری طبیعی و فطری است بلکه شادمانی برای کم شدن شرارت و رفتن سران آن است. ما از هلاکت ظالم شادمانیم زیرا بسیاری از مسلمانان از شّرش در امان می شوند.

المحیسنی در پایان مطالب خود در توییتر نوشت: دوست داشتیم که روزی نیاید که از کشته شدن اینها خوشحالی کنیم زیرا دوست داشتیم که توبه کنند و از تفکرات اشتباه و انحرافی خود دست بردارند. سران داعش یکی پس از دیگری کشته می شوند؛ الانباری و بعد از آن الشیشیانی و حالا هم العدنانی. خدا شر آنها را از سر مسلمانان کم کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.