سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهریه های سنگین تهدیدی برای خانواده ها

مهریه های سنگین به زندگی متدینان هم رخنه کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛امام جمعه موقت بافق بر ضرورت  الگوگیری از زندگانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) تاکید کرد و گفت :مهریه های سنگین شوم است و زیاد شدن آن حتی در زندگی متدینان هم وارد شده است . 

حجت الاسلام محمد رضا حقیقت با تسلیت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه به تببین سیره زندگان آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: منطق محکم و شفاف آن حضرت و اینکه در خردسالی به امامت رسیده از کرامات حضرت جواد الائمه (ع) است .

امام جمعه موقت  بافق د ربخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت اول ذی الحجه  سالروز ازدواج حضرت علی(ع)  و فاطمه (س) اظهار داشت : زندگانی این دو بزرگوار الگوی کامل برای عفت و حجاب و پاکدامنی جامعه است .

وی  با بیان درس های زندگانی ائمه اطهار و این ازدواج آسمانی تصریح کرد: همتا بودن، تقسیم کارو فعالیت ها ، سبک بودن مهریه و متعارف بودن جهیزیه مهترین درسی است  که باید از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گرفت .
امام جمعه موقت بافق با بیان اینکه مهریه های سنگین شوم است خاطر نشان کرد:در زندگی امروزی مهریه ها سنگین شده است و زیاد شدن آن حتی زندگی متدینان را هم گرفته است
حقیقت همچنین به آمار بالای طلاق در کشور اشاره کرد و افزود: زلزله طلاق در سن پایین در زنگ خطری برای جامعه اسلامی است .

وی همچنین با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت با معظم له در هفته دولت بیان داشت : استفاده از ظرفیت دیپلماسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ضروری است .

امام جمعه موقت بافق با اشاره به اینکه آمریکه همواره دشمن نظام و انقلاب است تصریح کرد: باید مراقب بد عهدی های آمریکا بود .

حقیقت بر ضرورت توجه به فرصت ها و تهدید های فضای مجازی و عواقب آن تاکید کرد.
گرامیداشت شهادت آیت الله قدوسی و شهادت سرتیپ وحید دستجردی رئیس وقت شهربانی کشور ، گرامیداشت شهدای 17شهرویور و جمعه سیاهو کشتار مبرزان انقلابی در سال 57، گرامیداشت ششم ذی الحجه سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا و هتک حرمت به آنان توسط سعودی ها و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق با آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.