سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیروزی های نظامی ایران در خارج از مرزها

مشاور و دستیار نظامی مقام معظم رهبری گفت: ما پیروزی های فراوانی را در خارج از مرزها کسب کرده ایم و نگذاشته ایم حرمهای مطهر (ع)در اشغال سلفی های خبیص قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یادواره 25 شهید روستای در بر بم با حضور سردار شمشیری مشاور و دستیار نظامی مقام معظم رهبری بر گزار شد.

سردار شمشیری در این مراسم گفت: آثار و برکاتی که شهداء عزیز ما در خارج از مرزها برای کشور کسب می کنند بیشمار است.

وی افزود:جنگ تحمیلی در حقیقت جنگ ما با یک کشور نبود بلکه نظام بعثی عراق به نمایندگی ابر قدرتها و کشورهای مرتجع منطقه با جمهوری اسلامی در گیر شدند .
سردار شمشیری از هشت سال دفاع مقدس گفت:جنگ هشت ساله دفاع مقدس به هر زاویه ای به آن نگاه کنیم برای نظام ما عزت ،عظمت ،افتخارو سر بلندی را بدنبال داشت.
سردار شمشیری در خصوص کشورهای منطقه گفت: اتفاقاتی در کشورهای منطقه رخ داد متاثر از آثار اتقلاب اسلامی ،خود باوری و ایمان مردم منطقه به توان مندیهای خود بود ،حزب الله با اتکا به خدا و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از 33روز جنگ نگذاشتند اسرائیل اراده خودشون را بر مردم شیعه ،حزب الله و انقلابی لبنان تحمیل کنند.
سردار شمسیری افزود: اثر گزاری پیام پر برکت شهدای عزیزمان را محدود به چهار چوب جغرافیای خودمان نکنیم بدانید که اثار وجود شهداءبیش از مرزها و فرا تر از مرزها اثر گذاربوده و باید قدر شهداء عزیزمان را دانست.
سردار شمشیری یاد شهداء غدیر استان کرمان را نیز گرامی داشت.
مشاور نظامی رهبر گفت: ما پیروزیهای فراوانی را در خارج از مرزهای خودمان داریم تمام مسولین عراقی اعتراف کردند که اگر نیروهای رزمنده نظامی جمهوری اسلامی ایران به داد ما نرسیده بودند حرمهای مطهر در اشغال سلفی های خبیص قرار می گرفت.

وی افزود :اگر نیروهای ما در سوریه نبودند مرقد مطهر حضرت زینب (س)و حضرت رقیه (س) در اشغال این جنایت کارها قرار میگرفت اما امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در این مناطق به مظلومین کمک می کند .

وی یادآور شد : امروز به برکت خون شهداء وزنه سیاسی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جای قرار گرفته است که شش کشور اصلی دنیا یک طرف نشسته اند و مسئولین سیاسی ما در طرف مقابل و این نشان دهنده اقتدار درونی و آن بذری است که امام (ره)در این کشور کاشتند و امروز مقام معظم رهبری با عظمت و قدرت آن را هدایت می کنند.
این مراسم با مداحی و تجلیل از محمد جزینی زاده سرباز مدافع حرم همراه بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.