سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانی تبلیغات شهری، تهیه کننده «آبنبات چوبی» را به دردسر انداخت

علیخانی گفت: پرداخت هزینه بالای بیلبوردهای شهری از عهده ما خارج است و اگر بتوانیم دسترسی خوبی در این زمینه داشته باشیم، به فروش بالاتری خواهیم رسید.

عبدالله علیخانی تهیه کننده «آبنبات چوبی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فروش «آبنبات چوبی» تا به امروز گفت: در مجموع خواسته ما را برآورده نکرده است اما وضعیت بدی هم ندارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

وی افزود: اگر مردم همت کنند فروش ما بهتر هم خواهد شد. البته این موضوع منوط به تبلیغات بیشتری است که متاسفانه در مورد آگهی‌های شهری ضعیف عمل کردیم و آن هم به دلیل هزینه‌های گزاف است.

علیخانی ادامه داد: بیلبوردهای شهری از 30 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان است که از عهده ما خارج خواهد بود و اگر بتوانیم دسترسی خوبی در این زمینه داشته باشیم، به فروش بالاتری خواهیم رسید.

این تهیه کننده افزود: در حال حاضر به بیلبوردهای فراوان و بعضا مجانی دسترسی پیدا نمی‌کنیم مگر اینکه مانند برخی‌ها از رانت‌های دولتی استفاده کنیم.

علیخانی با اشاره به نقش رضا عطارن در فروش «آبنبات چوبی» بیان کرد: بدون شک حضور رضا عطاران تاثیر مستقیمی در فروش این فیلم تا به این لحظه و تا انتها دارد. اما باید این را نیز در نظر داشت که مخاطبان عطاران را در فیلم طنز بیشتر دوست دارند اتفاقی که در این فیلم نیفتاده و به خاطر متفاوت بودن نوع اثر، در نقشی جدی بازی می‌کند که قدر مسلم در فروش تاثیر خواهد گذاشت.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.