سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حرم مطهر رضوی عزادار شهادت فرزندگرانقدر ثامن الحجج(ع)

در شب و روز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام، شهر مقدس مشهد به ویژه بارگاه مطهر رضوی عزادار شهادت فرزند گرانقدر ثامن الحجج(ع) است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ زائران و ارادتمندان ثامن الحجج (ع) از دور و نزدیک خویش را به حریم امام هشتم میرسانند تاشهادت فرزند بزرگوارشان را به پیشگاه امام رضا (ع) تسلیت بگویند.
دستهای حاجتمندان بر پنجره های فولاد گره خورده است و محبان اهل بیت با چشمانی اشکبار این مصیبت را به محضر امام مهربانیها و پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) تسلیت و تعزیت میگویند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه‌های شهادت حضرت جوادالائمه(ع) فرزند بزرگوار ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امشب و فردا در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: مراسم شب و شام شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و داوزدهم شهریور در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم صدیقی پیرامون موضوعات سبک زندگی امام جواد(ع) و ویژگی‌های شخصیتی حضرت جوادالائمه(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امیر عارف و سیدحسین محمدنیا به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.
وی گفت: ویژه برنامه روز شهادت باب الحوائج، حضرت جوادالائمه(ع) هم از ساعت 5 تا 8 روز جمعه دوازدهم شهریور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری پیرامون موضوع خدمت صادقانه در سیره و سخنان امام جواد(ع)سخنرانی می‌کند و در ادامه حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر و سعید حدادیان به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.
 معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: همچنین برنامه ای نیز ویژه مسلمانان عرب زبان در صحن های دیگر تدارک دیده شده است.
انتهای پیام// م.م


برچسب ها: حرم رضوی ، عزادار ، شهادت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.