سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امضای تفاهم نامه آموزشی بین سه نهاد در اصفهان

صد ودهمین نشست شورای آموزش وپرورش استان اصفهان با امضای تفاهم نامه همکاری بین سه نهاد، با حضور معان وزیر آموزش و پرورش در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش، اتاق بازرگانی و بنیاد ملی نخبگان استان امضا شد .
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: این تفاهم نامه ها با هدف آموزش کارآفرینی و ایجاد روحیه تفاهم و همکاری بین دانش آموزان از بدو ورود به دبستان است .
علی زرافشان افزود: تاکنون 26 تفاهم نامه با دیگر دستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت‌های موجود استان‌ها به منظور همکاری و هم افزایی و رسیدن به اهداف آموزش وپرورش به نحو مطلوبتر امضا شده است.
وی به برنامه هدایت تحصیلی دانش اموزان اشاره کردو  و گفت: برنامه هدایت تحصیلی باید به منظور توسعه متوازن و جلوگیری از مشکلات دانش آموزان در زمان شرکت در آزمون‌های دانشگاه با همکاری  اولیا و مسوولان آموزش و پرورش اجرایی شود.     
مرضیه گُرد معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی هم در این نشست با اشاره به مشکلات این سازمان گفت: موسسات غیردولتی با نظارت این سازمان نیازمند فضا و امکانات مناسب هستند که باید بقیه دستگاه‌ها به کمک این بخش بشتابند.
استاندار اصفهان هم با تاکید بر همکاری بیشتر بنیاد ملی نخبگان و اتاق بازرگانی اصفهان با سازمان آموزش وپرورش گفت: این تفاهم نامه ها با هدف ارائه ایده های نو و پرورش کودکان خلاق و نخبه در زمینه سیاست اقتصاد مقاومتی‌ست که آموزش و پرورش می‌تواند برای آینده کودکان و ایجاد کارآفرینی برنامه ریزی موفق تری داشته باشد.
بررسی سه طرح همت در هنرستان‌های فنی وحرفه ای وکاردانش استان، توسعه فرهنگ کارگروهی در دوره پیش دبستانی و توسعه و افزایش پوشش تحصیلی در آموزش و پرورش از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
در پایان این نشست همزمان 10 پژوهشسرای دانش آموزی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این پژوهشسراها تعداد پژوهشسراهای آموزش وپرورش استان اصفهان به 39 مرکز رسید. 


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.