سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

دستورالعمل های گزینش نیاز به بازنگری دارند

دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: مدیران هسته های گزینش و گزینش گران باید مشکلات موجود را شناسایی، بررسی و برای بازنگری پیشنهاد دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله وطنی در شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان همدان اظهار داشت: دستورالعمل های موجود در گزینش سازمان ها و نهادهای مختلف نیز با توجه به نیازهای آن سازمان ممکن است دچار تغییر شود.
وی با اشاره به اینکه زمان و موقعیت ها نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: با توجه به این تغییرات باید در دستورالعمل های گزینش نیز بازنگری شود.

دبیر هیات عالی گزینش کشور از مدیران هسته های گزینش و گزینشگران خواست مسائل و مشکلات موجود در دستورالعمل و فرم های گزینش را به این هیات انتقال دهند.

استاتدار همدان هم با برشمردن نقش و اهمیت گزینش در سلامت نظام اداری کشور و تأثیر ان بر ارتقاء سرمایه های اجتماعی گفت: گزینش درست ودقیق در نظام اداری موجب افزایش سرمایه های اجتماعی که همان نیروی انسانی است، می شود.

محمدناصر نیکبخت افزود: باید گزینشگران بگونه ای رفتار کنند تا ضمن حفظ آبروی اشخاص حق الناس و حق الله هم ضایع نشود.

مدیر هسته گزینش استانداری همدان هم در این نشست گفت: شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان از مهرماه پارسال تشکیل و تاکنون 35 مصوبه داشته است.

باب الحوائجی ادامه داد: 7 کارگروه در شورای هم اندیشی هسته های گزینش برای تسهیل در امر گزینش، تحقیق، مصاحبه و صدور احکام راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.