سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

شبکه ایران کالا، فضایی مناسب برای تبلیغ کالای ایرانی

فعالان اقتصادی استان فارس از فضای شبکه ایران کالا حداکثر استفاده را ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در دومین جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: بزودی صدا وسیما، شبکه ایران کالا را با هدف تبلیغ استفاده از کالای ایرانی در دستور کار قرار می‌دهد و این موضوع فرصت مناسبی است تا فعالان اقتصادی و مسئولان استان فارس برای داشتن سهم عمده در این شبکه برنامه ریزی کنند.
سید تقی سهرابی با اشاره به وجود قوانین مطلوب در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و اظهار نظر مراجع عظام در تقبیح استفاده از کالای قاچاق افزود: دستگاه ‌های فرهنگی و رسانه‌ های همگانی باید بیش از گذشته برای فرهنگ‌ سازی این مهم در جامعه تلاش کنند.
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه باید کاری کرد که استفاده از کالای ایرانی برای مردم تبدیل به یک افتخار و غرور ملی شود ادامه داد: برای تحقق مبارزه با قاچاق کالا شتاب و سرعت بیشتری لازم است و باید همدلی و همراهی مناسبی بین مردم و مسئولان به وجود آید چراکه اقتصاد مقاومتی و قاچاق کالا و ارز ارتباط معناداری با هم دارند.
احمدی زاده مدیرکل امنیتی و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان فارس با اشاره به پیچیدگی قاچاق کالا خاطر نشان کرد: هر کدام از دستگاه ‌ها و نهاد های استان که ظرفیت ‌ها و توانایی ‌هایی دارند که می ‌تواند در این زمینه مفید وسازنده باشد راهکار ارائه دهند تا برای آگاهی و فرهنگ‌ سازی جامعه به کار گرفته شود.
شعبانی نماینده آموزش و پرورش استان فارس گفت: در این نهاد بار سنگین این مسئولیت بر عهده معلمان است و ضروری است که به صورت ویژه در کلاس ‌های آموزشی و برای والدین آسیب‌ های شرعی و قانونی قاچاق کالا برای دانش ‌آموزان و والدین آن ها تبیین شود.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: شبکه ، ایران ، کالا ، فضایی ، مناسب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.