سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

معرفی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، قهرمان رحمانی به عنوان مدیر کل جدید نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی معرفی و از زحمات فریبرز اسمعیل زاده مدیرکل پیشین این اداره کل تجلیل به عمل آمد

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم گفت: چهار هزار و 900 پروژه در قالب بیش از 28هزار کلاس درس از سال 92 تا پایان سال 94 در کشور احداث شده است.

داوود نعیمی افزود: علی رغم تحریمهای ظالمانه بر کشور از سال 92 تا 94 افزون بر 34 هزار و 620 میلیارد ریال در امر ساخت و تجهیز فضای اموزشی به صورت عملکردی هزینه شده است.

وی اظهار کرد: نقش خیرین در 30 تا 40 درصد از پروژه ها کاملا مشهود و مشارکت انها چشمگیر بوده است.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به مدرسه سازی در آذربایجان غربی گفت: 108 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از سال 92 تا 94 برای مدرسه سازی در استان آذربایجان غربی هزینه شده است.

نعیمی بیان کرد: این اعتبارات صرف احداث 190 پروه در قالب 860 کلاس با زیر بنای 91 هزار متر مربع شده است.

قهرمان رحمانی مدیرکل جدید نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه تراکم دانش اموزی در این استان بسیار بالاست گفت: در 500 اموزشگاه ما بعد از ظهر کلاس دایر است و حتما باید روی این مسائل کار بشود.

وی افزود : در حال حاضر سه هزار کلاس تخریبی ،157 پروژه نیمه تمام و پنج هزار کلاس نیاز به مقاوم سازی وجود دارد.

رحمانی به مشکلات ساختمان اداره کل هم اشاره کرد و گفت : به دلیل کمبود اعتبار احداث و توسعه ساختمان جدید مقدور نشد و برگزاری مراسم در فضای نمازخانه و در این شرایط نامناسب نشان می دهد که اداره کل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و الان با کمبود نیرو و اتاق هم در اداره مواجه هستیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.