سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه حکیم سبزواری با حضور قائم مقام وزیر علوم

با حضوردکتر محمد سعید تسنیمی قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری از دو طرح عمرانی و خدماتی در دانشگاه حکیم سبزواری بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان این مطلب گفت: این طرح ها شامل افتتاح مجتمع رفاهی دانشگاه با 10 هزار متر مربع و هزینه یک میلیارد و 100میلیون تومان و افتتاح سالن همایش بین المللی بیهقی به عنوان بزرگترین و مدرن ترین سالن کنفرانس غرب خراسان رضوی با گنجایش 130 نفر و زیربنای 600 متر مربع و هزینه یک میلیارد و 900میلیون تومان می باشد.

قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری هم قبل از افتتاح این دو طرح با حضور در همایش اقتصاد مقاومتی در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: اقتصاد مقاومتی اکسیری است که تهدیدات را به فرصت ها تبدیل می کند و نقاط ضعف را به قوت مبدّل می سازد.

دکتر تسنیمی با تاکید بر توسعه شرکت های دانش بنیان اظهار داشت : این شرکت ها محور توسعه و رونق اقتصادی و علمی هستند و ما در وزارت علوم از صاحبان ایده و طرح ها حمایت جدی می کنیم.

مدیر کل طرح های عمرانی وزارت علوم نیز در حاشیه افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه حکیم سبزواری از اختصاص یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانشگاهها در سال 95 خبر داد و گفت: از مجموع 3میلیون متر مربع فضای دانشگاهی در کشور، یک میلیون و 200هزار متر مربع از سال 92 به بعد تکمیل و به بهره برداری رسیده اند .

دکتر مهرالله رخشان مهر به تصویب 600 میلیارد تومان دیگر برای محوطه سازی و تعمیر و تجهیز دانشگاهها در سال جاری خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری دولت در تخصیص اعتبارات با توجه به اینکه از سال 90 طرحی در دانشگاهها آغاز نکرده ایم شاهد تکمیل بخش عمده ای از طرح ها و محوطه سازی مناسب دانشگاهها باشیم.

انتهای پیام// ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.