سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت بخش دیالیز مرکز پزشکی توحید سنندج

اجرای پروژه ساخت بخش دیالیز مرکز پزشکی توحید سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مراسم کلنگ زنی بخش دیالیز مرکز پزشکی توحید سنندج،گفت: ساختمان مرکز جدید دیالیز با زیربنای 800 مترمربع، 40 تخت و تجهیزات مدرن طی 9 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و در مرحله بعد نیز فاز دوم توسعه طبقه فوقانی به مرحله اجرا درمی‌آید.

دکتر طیب قدیمی افزود:هزینه اولیه جهت ساخت این مرکز،یک میلیارد تومان پیش بینی شده و هزینه احداث آن توسط خیر سلامت «داوود مهرعلیان» تقبل شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به تعریف و احداث پروژه‌های مهم در مجمع خیرین سلامت،گفت: پروژه‌های احداث شده در استان کردستان جزو معدود پروژه‌های نمونه در کشور بوده که حاکی از همت والای مردم و تلاش در جذب مشارکت‌های خیرین توسط مسئولان استان بویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان می‌باشد.

سید محمد طباطبایی افزود: در هشت سال فعالیت مجمع خیرین سلامت بیش از چهار هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده و بیش از چهار هزار و 300 مرکز احداث و تجهیز شده است.

بخش دیالیز مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی توحید سنندج، با حضور معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و معاون درمان دانشگاه کلنگ زنی شد.

دراستان کردستان بیش از 300 نفر بیمار دیالیزی وجود دارد

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.