سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ثبت نام بیش از 10هزار نفر از استان فارس در پیاده روی اربعین

بیش از 10 هزار زائر در سامانه سماح استان فارس برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر حج و زیارت استان فارس گفت:ثبت نام از 16 مرداد امسال آغاز شده و در حال حاضر از 10 هزار و 241 نفر در قالب سه هزارو  213 گروه از استان فارس ثبت نام کرده اند که بر اساس جدول زمان بندی صدور روادید از اول شهریور آغاز می شود اما دولت عراق قیمت روادید را اعلام نکرده است.
علیرضا زینلی افزود: با توافقات انجام شده با بانک مرکزی مشکل تهیه دلار برای زائران برطرف شده و آن ها می توانند مبلغ خود را به صورت ریالی از سامانه سماح پرداخت و بانک آن را به ارز تبدیل کند.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت samah.haj.ir برای ثبت نام خود اقدام کنند تصریح کرد: در مراحل قبل برای گرفتن ویزا و بیمه، وجهی از ثبت نام کنندگان دریافت نمی شد و پرداخت کلی وجه نقد از طریق پیام کوتاه به متقاضیانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند ابلاغ می شد.
وی ادامه داد :متقاضیان اعزام به کربلا باید به صورت کاروانی در دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آنها در سایت Fars.haj.ir  اعلام شده است، ثبت نام و از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.