سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اضافه شدن دو تیم تنیس روی میز و فوتبال به باشگاه ذوب‌آهن

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امسال دو تیم تنیس روی میز و فوتبال به جمع سایر تیم‌های لیگ برتری‌ باشگاه ذوب‌آهن در بخش بانوان اضافه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پروانه شریف‌زاده اظهار کرد: علاوه بر چهار تیم لیگ برتری‌مان در بخش بانوان یعنی والیبال، بسکتبال، هندبال و والیبال نشسته؛ امسال دو تیم تنیس روی میز و فوتبال هم اضافه شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از دوم مهرماه و بسکتبال از 28 مهرماه امسال آغاز می‌شود، افزود: در مورد فوتبال باید بگویم فعلا در حال بررسی هستیم تا یک کادر را معرفی کنیم؛ کادر نیز خودش زیر نظر باشگاه تیم را می‌بندد.

وی تصریح کرد: امسال تغییرات جزئی در بعضی از تیم‌ها خواهیم داشت از جمله بسکتبال زیرا آیلین ملکیان به دلیل اینکه نمی‌تواند تمام مدت بالای سر تیم باشد و ممکن است سفر خارج در پیش داشته باشد، عذرخواهی کرده و به عنوان سرمربی تیم را همراهی نمی‌کند اما به عنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور دارد.

شریف‌زاده اظهار داشت: بازیکنان هیچ مشکلی با کادر فنی تیم‌هایشان و باشگاه ندارند و از اینکه بخواهند در ذوب‌آهن ماندگار باشند بسیار استقبال می‌کنند، اما به دلیل شرایط و بحران مالی که وجود دارد؛ ما نمی‌توانیم بازیکنان گران‌قیمت یا بازیکنان جدید غیربومی به تیم‌هایمان تزریق کنیم در نتیجه اکثرا از بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آذری از نظر اقتصادی تحت فشار است، اما بازیکنان را در همه‌ حال حمایت می‌کند، زیرا مسائل و مشکلات اقتصادی همیشه بوده و اجتناب‌ناپذیر است.

مسئول ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی، از حمایت کامل مدیرعامل و معاونت باشگاه برخوردار هستیم و همین به بازیکنان و کادر فنی انگیزه می‌دهد؛ همچنین با زحماتی که باشگاه و کارخانه متحمل می‌شوند، امیدواریم آینده روشنی پیش رو داشته باشیم. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.