سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اعزام طلاب خراسان شمالی به اردوهای جهادی

طلاب مدارس علمیه استان به سومین مرحله اردوی جهادی مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسؤول نمایندگی حوزه علمیه استان گفت: در این مرحله 20 طلبه بسیجی مدارس علمیه گوناگون خراسان شمالی در قالب گروه کریم اهل بیت (ع) برای انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی به منطقه محروم خرق در شهرستان فاروج اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی افزود: در این اردوهای جهادی طلاب و روحانیان بسیجی تلاش می‌کنند با امکانات اندک، خدمات مناسبی را به روستاییان مناطق محروم ارائه کنند.

وی با اشاره به اعزام 60 طلبه بسیجی خواهر و برادر استان در قالب مراحل اول و دوم اردوهای جهادی به منطقه محروم بام و صفی‌آباد در شهرستان اسفراین نیز گفت: از این تعداد 35 نفر طلاب و اساتید خواهر مدارس علمیه استان بودند که به منطقه محروم بام از توابع شهرستان اسفراین اعزام شدند و به مدت چهار روز در 10 روستای این منطقه فعالیت تبلیغی کردند.

وی گفت: در این اردوی جهادی طلاب و اساتید خواهر حوزه‌های علمیه استان پس از حضور در یادمان شهدای شهر بام، فعالیتهای تبلیغی خود را در شهر بام و روستاهای دهنه اجاق، نوده، دستجرد، فتح آباد، بيش آباد، آق قلعه، قارضي، تارخه، آقج و كوش كندر انجام دادند

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.