سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دیدار معاون امور عمرانی استاندار با دو خانواده آزاده

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از دو خانواده آزاده جانباز وشهید دوران دفاع مقدس در ارومیه دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امور عمرانی استاندار در دیدار با خانواده آزاده جانباز مهدی توتونچیان گفت:امروز ایران اسلامی در سایه رشادتها و ایثارگریهای جانبازان و رزمندگان اسلام از قدرت خاصی در جهان برخوردار است.

تقی کهوریان با بیان اینکه جانبازان موجب سربلندی ملّت و کشور اسلامی ایران شده اند افزود:جوانان مومن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته اند ضمن جبران خرابیهای دوران جنگ تحمیلی ، کشورمان را در عرصه های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.

معاون امور عمرانی استاندار در دیدار با خانواده شهید رحیم کی فرزندی اصل نیز گفت: شهدا افتخار ایران اسلامی و خانواده شهدا الگوی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید در جهت آرمانهای شهیدان گام برداریم.

وی همچنین یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود : خانواده شهدا چشم و چراغ ملّت ایران هستند و صبر و استقامت آنان موجب اعتلای نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی شده است.

مهدی توتونچیان در عملیات خیبر به درجه جانبازی 35 درصدی و در عملیات والفجر 8 به مدت 5 سال در اسارات رژیم بعث عراق بوده است .

شهید رحیم کی فرزندی اصل در سال 65 در منطقه سرپل زهاب به درجه رفیع شهادت نایل شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.