سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعيان:

مسير راه يابى به جام جهانى با برد قطر هموار مى شود/سعى مى كنم در ليست نهايى كى روش حضور داشته باشم

بازيكن تيم ملى فوتبال گفت: ما با حمايت هواداران قصد داريم كه تيم ملى قطر را شكست دهيم تا مسير جام جهانى روسيه برايمان هموار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، داريوش شجاعيان در حاشيه تمرين امروز تيم ملى اظهار كرد: اردوى خوبى در ايتاليا داشتيم و تمرينات خود را به خوبى پيگيرى مى كنيم و آماده بازى با تيم ملى قطر هستيم. كادر فنى انگيزه لازم را در بين بازيكنان ايجاد كرده تا با حمايت هواداران سه امتياز اين بازى را بدست آوريم. 

وى درباره اينكه قرار است دو نفر از ليست تيم ملى خط بخورند، بيان كرد: در تمرينات با انگيزه كار مى كنم و قصد دارم نظر كى روش را جلب كنم تا در ليست نهايى قرار بگيرم. 

شجاعيان درباره حمايت معاون رئيس جمهور از تيم ملى گفت: جهانگيرى ديروز به تمرين تيم ملى آمد و حمايت لازم را از تيم ملى كرد. اين حمايت ها بهتر است ادامه داشته باشد و قطع نشود. ما جواب اين حمايتها را با ارائه بازى هاى خوب در رقابتهاى مقدماتى جام جهانى خواهيم داد. 

بازيكن تيم ملى درباره شناخت از تيم قطر تصريح كرد: ما به طور كامل از تيم ملى قطر شناخت داريم. همچنين كى روش آناليز دقيق بازى هاى قطر را به ما انتقال داده است و آماده بازى با اين تيم هستيم.

وى درباره اينكه چه صحبتى با هواداران دارد، بيان كرد: از هواداران تقاضا دارم كه براى تماشاى اين بازى به ورزشگاه بيايند و تيم ملى را تشويق كنند. روحيه بازيكنان با حضور هواداران دوچندان و كار براى قطريها سخت مى شود. 

ملى پوش تيم ملى در پايان خاطر نشان كرد: ما با غيرت وارد زمين مى شويم و انتظار داريم كه از سوى هواداران هم حمايت شويم تا نتيجه مدنظر را كسب كنيم. 

انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.