سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تخفیف 50 درصدی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی همدان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تخفیف 10 تا 50 درصدی شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید جامه بزرگ در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد همدان از تخفیف 10 درصدی تا 50 درصدی پرداخت شهریه برخوردار می شوند، افزود: این تخفیف مشمول  همه رشته های تحصیلی در مقطع کاردانی وکارشناسی خواهد بود.

وی ادامه داد:  دانشگاه آزاد اسلامی با 12 مرکز در سطح استان در حال فعالیت است که بالاترین سطح دانشگاهی در کشور را به خود اختصاص داده است.

جامه بزرگ با اشاره به اینکه 24 هزار367 دانشجو در مقطع های مختلف  مشغول به تحصیل هستند،  اظهار داشت: 486 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز تدریس می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان  به فعالیت 3 سال اخیر در زمینه کارشناسی ارشد و مقطع دکترا اشاره کرد وافزود: در این راستا دانشگاه آزاد همدان رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از ثروت های دانشگاه آزاد اسلامی استادان ، کارمندان و فارغ التحصیلان هستند، خاطر نشان کرد: تعداد  این افراد در کشور به 90 هزار رسیده که در چرخه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

این مقام مسئول به شاخص های پژوهشی دانشگاه آزاد استان اشاره کرد و اظهار داشت: 106 مقاله ISI، 177 مقاله ارائه شده در همایش های ملی و بین المللی، 114 طرح تحقیقاتی در حال اجرا و 66 کارگاه آموزشی از جمله فعالیت های دانشگاه آزاد استان بوده است.

جامه بزرگ به طرح شفا در واحد دانشگاه آزاد همدان اشاره کرد و ادامه داد: طرح شفا در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ساز اشتغال فارغ التحصیلان و توسعه اقتصادی است.

وی بیان کرد: طرح شفایکی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل دانش به ثروت و درآمد زایی از طریق فعالیت های اقتصاد دانش بنیان در زمینه اشتغالزایی فارغ التحصیلان است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان به اقدامات انجام شده در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت:  این موضوع در شورای شهر مطرح شده است و پیگیری های آن نیز انجام شده و منتظر تصویب برای صدور مجوز این طرح هستیم.

سعید جامه بزرگ به ایجاد موزه آمادای در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در این موزه وسایل زندگی مردم از دوره صفویه تا دوره معاصر، آداب‌و رسوم قومیت‌های مختلف و بخشی از حیات‌وحش، حیوانات، حشرات و پروانه‌های نگهداری می‌شود.

وی اظهار داشت: بدنبال این موضوع  هستیم که با کمک شورای شهر همدان و دانشگاه علوم پزشکی مجموعه ای پیشرفته ای از مطب پزشکان  در دانشگاه ایجاد کنیم تا قشر کم درآمد از پزشکان بهر مند شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه این دانشگاه با زیر ساخت های خوبی که هم اکنون داراست، توانسته با دانشگاه های آزاد معتبر کشور برابری کند و میراث دار خوبی برای استان همدان باشد، گفت: پارسال در زمینه سرمایه گذاری و درآمدزایی اقدامات خوبی انجام شد که از جمله آن ایجاد زیر ساخت ها برای مکان های ورزشی است.

وی افزود: امکانات آموزشی خوبی در دانشگاه فراهم شده بشکلی که در این زمینه به قطب علمی تبدیل شده ایم که در این زمینه هم اکنون 6 کارگاه آموزشی و 15  انجمن علمی فعال  مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد بهبهان وعده تخفیف شهریه داد، اما عمل نکرد و الان در حال فارغ التحصیل هستیم