سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

افتتاح چهار واحد مسکن مددجویی

چهار واحد مسکن مددجویی در شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی اصغر برق پور با بیان اینکه اعتبار ساخت این منازل از محل تسهیلات عمرانی کمیته امداد، تسهیلات بنیادمسکن و همچنین آورده خانوارهای مددجو تامین شده گفت: کمیته امداد در راستای احداث هریک از این منازل بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات عمرانی بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت اعطا کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن نیز در راستای افتتاح این منازل مسکونی به هریک از خانوارهای تحت حمایت بیش از ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

برق پور گفت:تسهیلات عمرانی کمیته امداد به صورت بلاعوض و در سرفصل های احداث ،خرید، تعمیر و مرمت منازل مسکونی به خانوارهای مددجو اعطا می شود.

وی افزود:از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۱ مسکن مددجویی در این شهرستان احداث،خریداری و مرمت شده است و هزینه ساخت، خریداری و مرمت این واحدها ببیش از۶۵۰ میلیون ریال بوده که این اعتبار از منابع امدادی تامین شده است.

برق پور پیش بینی کرد: ۲۰ واحد مسکن مددجویی دیگر تا پایان سالجاری برای خانوارهای نیازمند فاقد منزل مسکونی گیلانغربی خریداری و یا احداث شود.

به گفته برق پور کمیته امداد در راستای احداث و یا مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی به خانوارهای تحت حمایت ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین جهت خریداری و احداث منازل مسکونی شهری ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت می کند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افتتاح ، مسکن ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.