سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک ؛

راه اندازی واحدهای صنعتی تعطیل با اجرای طرح عارضه یابی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به غیر فعال بودن 23 درصد از صنایع استان گفت: با اجرای طرح عارضه یابی در صدد رفع مشکلات هستیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مدیرکل صنعت استان مرکزی  با اشاره به آخرین وضعیت صنایع ورشکسته و تعطیل استان مرکزی اظهار داشت: 2700  واحد صنعتی در استان مرکزی دارای پروانه بهره‌برداری هستند که براساس طرح عارضه‌یابی که سال گذشته روی واحدهای 10 نفر به بالا انجام دادیم مشخص شد که 23 درصد صنایع استان تعطیل هستند.
محمدرضا حاجی‌پور افزود: برای راه‌اندازی واحدهایی که بازار مصرف دارند و امکان فعال شدنشان براساس نوع تولید، کیفیت تولید و موارد این چنینی وجود دارد نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون هستیم که در راستای فعال شدن صنایع تا امروز برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌ایم و برخی از این واحدها نیازمند بازسازی و نوسازی هستند، بعضی از آنها نیز باید از چرخه تولید خارج شوند.
وی افزود: مشکلات صنعت و تولید بسیار زیاد بوده که در این راستا با 14 رایزن مکاتباتی را داشتیم که اولویت نخست ما کشورهای همسایه هستند، یکی از ضرورت‌های سرمایه‌گذاری امنیت سرمایه‌گذاری است.
انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، صنعت ، تعطیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.