سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

انتصاب سرپرست جدید اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشنویه

نقی زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی حکمی، خانم مهناز ایروانی را به عنوان سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشنویه منصوب نمود.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نقی زاده مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان طی حکمی ، خانم مهناز ایروانی را به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشنویه منصوب نمود.

متن حکم بدین شرح است :

سرکار خانم مهناز ایروانی

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشنویه منصوب می شوید.

با عنایت به نقش و مسئولیت خطیر این اداره کل در نیل به اهداف برنامه پنجم توسعه در استان انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، استفاده از تمام ظرفیت ها وهمچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد بتوانید در راستای نیل به اهداف تبیین شده در چهارچوب منشور کاری وزارت متبوع موارد ذیل را به انجام برسانید.

تقویت تعاملات و هماهنگی با مسئولان عالی شهرستان و شورای هماهنگی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی

توانمند سازی بنگاه های اقتصادی و گسترش فرصت های شغلی پایدار با استفاده از ظرفیت های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زیر نظر فرماندار محترم شهرستان

توانمند سازی و نظارت بر تشکل های تعاونی به منظور توسعه این بخش و افزایش سهم تعاون در اقتصاد شهرستان

صیانت از سرمایه انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران با نگاه سه جانبه گرایی

تلاش در جهت توسعه و ارتقای خدمات رفاهی -اجتماعی به منظور تحقق عدالت اجتماعی

همکاری و تعامل با نهاد های مدنی و تشکل های مردمی و اشخاص خیر در قلمرو اجتماعی

از درگاه خداوند متعال توفیق سرکار عالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای برنامه های دولت محترم تدبیر و امید با رعایت قانونمنداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی مسالت می نمایم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.