سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح 80 پروژه بهزیستی در آذربایجان‌شرقی

80 پروژه بهزیستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ارشدزاده در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آب درمانی معلولان بهزیستی گفت: طبق برنامه مصوب سال 95، در هفته بهزیستی 200 پروژه به ارزش 150 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری رسید و طی هفته دولت نیز 200 پروژه در سطح استان آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: طبق تاکید و تصریح استاندار آذربایجان شرقی که اعلام کردند مدیریت استان باید بدون اعتبار دولتی و با همکار خیرین و بخش خصوصی صورت گیرد بنابراین در این راستا باید گفت  بیش از 80 درصد اعتبارات پروژه های  افتتاحی  از طریق خیرین و منابع استانی و تسهیلات بانکی و بخش خصوصی تامین شده است.

ارشدزاده در خصوص مشخصات پروژه آب درمانی معلولان بهزیستی اظهار داشت: این مجتمع آب درمانی با عرصه 3 هزا و اعیانی 2 هزار مترمربع با هزینه 2 هزار میلیارد ریال هزینه شده اماده ارائه خدمات به جامعه هدف است.

وی اعتمادسازی بین شهروندان را یکی از وظایف مهم بهزیستی استان دانست و تصریح کرد: ما اعتماد سازی مردم را در سطح استان برندسازی می‌کنیم چرا که ما در سطح استان از بیشترین بهره مندی خیرین و مشارکت آنها بهره‌مند هستیم.

ارشدزاده در ادامه از افتتاح مجتمع مسکونی195 واحدی برای فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست خبر داد و افزود: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی سازمان بهزیستی افتتاح مجتمع 198 واحدی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست بهزیستی است که با اعتبار 105 میلیارد ریال احداث شده است.
وی افزود: اعتبار این پروژه نیز از محل اعتبار خیرین، تسهیلات بانکی، کمک‌های بلا عوض سازمان بهزیستی و آورده خود افراد تامین شده است.

گفتنی است: 80 پروژه بهزیستی به ارزش 250 میلیارد ریال در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.