سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوری فرد در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب:

خانه احزاب تریبونی آزاد برای بیان نظرات همه است/ تشکیل خانه احزاب در سایر استان‌ها

رئیس سابق خانه احزاب گفت: با تشکیل خانه احزاب، برای همه افراد و تشکل‌ها با هر نوع سلیقه‌ای تریبونی آزاد فراهم می‌شود.

 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن غفوری فرد در جلسه شورای مرکزی و افتتاح مکان خانه احزاب که عصر امروز برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: امیدوارم با افتتاح خانه احزاب فضای لازم برای فعالیت بیشتر احزاب و تشکل‌های سیاسی کشورمان در چارچوب قانون فراهم شود.

رئیس سابق خانه احزاب با تشکر از وزیر کشور به جهت ایجاد شرایط لازم برای افتتاح خانه احزاب، گفت: وی با انگیزه تمام به دنبال ایجاد خانه احزاب بود و اساسنامه آن را اصلاح کرد.

وی ادامه داد: با تشکیل خانه احزاب تریبونی آزاد برای همه تشکل‌ها ایجاد می‌شود تا با هر سلیقه‌ای بتوانند نظرات خود را بیان کنند و نشان دهند که احزاب در جمهوری اسلامی ایران از آگاهی بالایی برخوردار است و می‌تواند در فضای دموکراسی فعالیت کند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال 96، تصریح کرد: اوج فعالیت احزاب انتخابات است و بزرگترین نقش آنان بالا بردن سطح مشارکت عمومی است.

غفوری فرد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده شورای مرکزی خانه احزاب در سال گذشته گفت: توانستیم با همت بسیاری از اعضای شورا، همایش‌هایی فصلی را برگزار کنیم.

رئیس سابق خانه احزاب ادامه داد: همچنین جا دارد به میزگردهایی اشاره کرد که به همت محمد جواد حق شناس برای انتخابات مختلف ایجاد شد و در آن به صورت کاملا آزاد بحث می‌شد.

وی با بیان اینکه لازم است آیین نامه تشکیل خانه احزاب در سایر استان‌ها نیز تصویب شود، اظهار داشت: بسیاری از استان‌ها درخواست خود برای ایجاد خانه احزاب را داشته‌اند و ما در تلاشیم تا خواسته آنان محقق شود.

  
انتهای پیام/


 

برچسب ها: احزاب ، دموکراسی ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.