سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالمحمدی:تامین هزینه های اهداف پروازی از توان فدراسیون خارج است

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت:این رشته برای تامین هزینه هانیازبه حمایت وزارت دفاع دارد.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به اینکه مسابقات آسیایی سال آینده برگزار می شود به دنبال یک برنامه ریزی برای ملی پوشان هستیم تا دراین رقابت ها حضوری قدرتمند داشته باشیم.همچنین تیم اهداف پروازی دانشجویان 20 شهریور به رقابت های لهستان اعزام می شود.

وی افزود:مسابقات آسیایی که قرا بود به میزبانی تهران سال گذشته برگزار شود برای چندمین بار به تعویق افتاد.واکنون قرار است مهرماه 95 برگزار شود.به دلیل استقبال کم کشورها در هاله ای از ابهام وجود دارد.

عبدالمحمدی گفت:اهداف پروازی در ایران سابقه کمی دارد.واز مشکلات مالی رنج می برد اما با وجود این سال گذشته در 8 رکورد برون مرزی را تغییر داد.

وی تصریح کرد:کمبود منابع مالی برای تامین تجهیزات مهمترین مشکل این ورزش است ومتاسفانه تامین آن برای فدراسیون بسیار سنگین است ونیاز به حمایت وزارت دفاع داریم.چون تهیه تجهزات برای اهداف پراوزی برای این وزارتخانه کار سختی نیست. حتی از عهده وزرات ورزش نیزخارج است.

سرمربی تیم ملی گفت:سال آینده مسابقات جاکارتا برگزار می شود.رقبای اصلی ما در این رقابت ها عناوین المپیک در کارنامه دارند. ما هم اگر به دنبال کسب نتیجه در این رقابت ها هستیم باید هزینه کنیم .وبرای این کار نیاز به حمایت نهاد های بالاتر داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.