سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نهادینه کردن طرح جامع و بودجه سنواتی

اجرای طرح جامع در قالب برنامه میان مدت و بودجه سنواتی در قالب برنامه دراز مدت نهادینه میشود.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس کمسیون برنامه بودجه، فناوری اطلاعات و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : برخی مصوبات مهم در خصوص لوایح و طرح های مهم عبارتند از مبحث برنامه میان مدت که برای اولین بار در دوره چهارم با رویکرد برنامه ریزی به تصویب رسیده است.

محمد سهیلی افزود : بودجه 95 و تبصره های بودجه، تفریق بودجه 93 و اصلاح بودجه 94 یکی از کارهای مبنایی بود که طرح 94 به تصویب رسید.

وی ادامه داد : دستورالعمل کارانه باعث تغییر اساسی در کارانه شد و تمرکز بانک اطلاعات املاک و مستقلات و تجمیع من کارت و کارت های اتوبوسرانی و سایر موارد شهری از جمله مصوبات مهم بودند.

رییس کمسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به 28 طرح از طرح های اساسی پیشنهاد شده گفت : برخی از موارد مهم این طرح ها عبارتند از : حل مشکل املاک قولنامه ای که تحول و تعیین تکلیفی برای املاک قولنامه ای حاشیه ای شهر و نقاط مختلف ایجاد کند، طرح خروج از رکود با هدف خروج صنعت ساختمان از رکود که در 3 مرحله به تصویب رسید.

سهیلی ادامه داد : طرح تدوین درآمد های نظام پایدار در 8 کارگروه اصلی انجام شد.

وی با اشاره به رویکرد جدید در نظارت افزود : در دراز مدت می تواند جایگزین مناسبی برای طرح تفریق بودجه شود.

رییس کمسیون برنامه بودجه گفت : طرح جامع بعد 10 سال تحقق می یابد و مجموع اعتبارات آن بیش از 100 هزار میلیارد تومان است که بخشی به عهده شهرداری و بخشی بقبه نهاد هاست.

سهیلی در خصوص طرح مطالبات و بازنگری ساخت و ساز بافت اطرف حرم 2طرح اساسی اجرایی و تحقیقاتی را معرفی کرد و گفت : طرح اجرایی بهسازی و بازسازی اطراف حرم نهایتا تا سال 1400 به انجام خواهد رسید همچنین

طرح تحقیقاتی و طرح سنجش توسعه یافتگی نواحی و مناطق مختلف شهر و طرح سنجش فرهنگ سازمانی که این طرح تعامل بین کارکنان شهرداری و مردم بهبود می بخشد.

انتهای پیام//ن.ک


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.