سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

20 شهریور؛ پایان امتحانات شهریورماه دانش‌آموزان

رئیس اداره سنجش و ارزیابی امتحانات اداره‌ کل آموزش‌و ‌پرورش خوزستان از پایان امتحانات شهریورماه دانش آموزان استان تا 20 شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی مریدی گفت: در امتحانات نهایی خردادماه نزدیک به 90 هزار دانش‌آموز در خوزستان شرکت کردند که از این تعداد حدود 30 هزار دانش‌آموز در امتحانات شهریورماه شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: امتحانات نهایی شهریورماه برای پایه‌های سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی امتحانات هماهنگ کشوری هستند و از یکم شهریور در حوزه‌های مشخص امتحانی آغاز شده و آخرین امتحان بیستم همین ماه برگزار می‌شود.

مریدی افزود: همچنین امتحانات داخلی دیگر پایه‌ها که توسط مدارس برنامه‌ریزی می‌شوند، از یکم شهریور آغاز شده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که تا 20 شهریورماه پایان یابند.

رئیس اداره سنجش و ارزیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: نتایج امتحانات حداکثر تا یک هفته پس از آخرین امتحان اعلام خواهد شد؛ دانش‌اموزان تا سه روز پس از اعلام نتایج می‌توانند اعتراض کنند و نتیجه اعتراض نیز بلافاصله پس از رسیدگی اعلام می‌شود.

وی اذعان داشت: در امتحانات نهایی خردادماه نزدیک به 90 هزار دانش‌آموز مقاطع سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی در خوزستان شرکت کردند که از این تعداد حدود 30 هزار دانش‌آموز در امتحانات یک یا چند درس شهریورماه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.