سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بهره برداری دبستان ۶ کلاسه مسکن مهردر شادگان

فرماندار شادگان بیان کرد :دبستان ۶ کلاسه مسکن مهردراین شهرستان و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شادگان در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دبستان ۶ کلاسه احسان مسکن مهر شهرستان شادگان به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۹۴۰ متر مربع زیربنای آموزشی، محوطه سازی حدود یک هزار و ۹۰۰ مترمربع، دیوارکشی۲۰۰ متر ساخته شده و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

بهروز فرج‌اللهی افزود: دبستان احسان مسکن مهر شهرستان علاوه بر ۶ کلاس درس، دارای  سالن چند منظوره، سالن مطالعه، اتاقهای اداری، آبدارخانه، آبخوری  و سرویس های بهداشتی است.


شایان ذکراست : آیین بهره برداری از دبستان ۶ کلاسه مسکن مهر شهرستان با حضور فرج اللهی فرماندار شادگان، حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و جمعی از مسئولان دستگاههای محلی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.