سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاش

بانوان در عرصه های مختلف از توانمندیهای بالایی برخوردارند

فرماندار شهرستان خاش با گرامی داشت هفته دولت نقش بانوان را در عرصه های مختلف جامعه مهم ارزیابی و بر ضرورت بهره گیری از توانمندی های فراوان این قشر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمداکبر چاکرزهی در دومین همایش بانوان بخش مرکزی خاش افزود: دولت تدبیر و امید بهره گیری از توانمندی های بانوان را مورد توجه قرار داده به طوری که انتخاب معاون استاندار، شماری از فرمانداران و مدیران دستگاههای دولتی از میان بانوان بخشی از شاخصهای دولت در مبحث حمایت از بانوان را نشان می دهد اما هنوز کافی نیست.

وی اظهار داشت: اهمیت دادن به مباحث علمی، تحصیلات و حضور بانوان در بخشهای اقتصادی و اشتغالزایی به تحقق اهداف نظام اسلامی و دولت کمک می کند.

فرماندار خاش تولید گیاهان دارویی، صنایع دستی و کشاورزی و مباحث گردشگری و کارآفرینی را از مزیتهای مهمی عنوان کرد که بانوان نیز می توانند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

بخشدار مرکزی خاش نیز ضرورت و اهمیت ورود بانوان به عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره را متذکر شد و گفت: الگو گرفتن بانوان ایرانی از زنان صدر اسلام سبب شده که این قشر در صحنه های جنگ تحمیلی و نیز دوران انقلاب اسلامی بتوانند نقش فعال و موثری داشته باشند.

مجتبی شجاعی حرکت کردن زنان در مسیر اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و گرایش برای انجام طرحهای اشتغالزایی و تولیدی را با اهمیت دانست و اظهار داشت: ظرفیتهای خاش در حوزه های مختلف به خوبی می تواند شاخصهای خدمت را ارتقاء بخشد و تولید و اشتغال را تقویت کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.