سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

طرح گرمسیری سرپلذهاب را متحول می کند

با اجرای طرح گرمسیری شهرستان سرپل ذهاب متحول می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با اجرای طرح عظیم گرمسیری شهرستان سرپل ذهاب در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و اقتصادی متحول می شود.
 رضا رحیمی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب  حضور یافته بود گفت: در این سفر کاری 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 600 میلیون تومان در حوزه های مختلف تولیدی، عمران روستایی و عمران شهری به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شدند.
معاون استاندار افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پروژه های عمرانی کلنگ زنی شده طی امسال و یا حداکثر در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
رحیمی افزود: شهرستان سرپل زهاب از پتانسیل ها و استعدادهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و اقتصادی برخوردار است و با اجرای پروژه عظیم گرمسیری این منطقه متحول می شود.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: با اجرای این سامانه طی دو تا سه سال آینده، منابع آبی مورد نیاز برای اجرای طرح های بزرگ کشاورزی، صنعتی و اقتصادی تأمین می شود و شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال جوانان جویای کار در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.