سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

رونق اقتصادی برای ایران ضروری است/گزارش سفر به استان گلستان به رییس جمهوری تقدیم می شود

رحمانی فضلی گفت: رونق اقتصادی امروز برای کشور ضروری است چرا که وارد یک رقابت نفس گیر شده ایم و امید مسلمین نیز به ما است و باید این موضوع را در عمل ثبت کنیم.

به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی متمرکز 82 پروژه عمرانی و تولیدی اشتغالزا شهرستان علی آباد کتول افزود: دنیا قبول کرده است که اسلام دین برتر و فلسفه آن خدشه ناپذیر است اما هنوز در این که اسلام و قوانین اسلامی میتوانند بنیان های اقتصادی محکمی ایجاد کنند، شک و شبهه دارند که ما باید در این زمینه نیز موفق شویم.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید این موضوع به یک تئوری همه گیر در حوزه اقتصاد جهانی تبدیل کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت به مساله اقتصاد مقاومتی ایمان دارد و آن را یک تکلیف می داند و رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی مدام پیگیر این موضوع هستند.

رحمانی فضلی ادامه داد: سه استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی به وزارت کشور واگذار شده اند و من در این استان ها به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی مسوولیت دارم.

وزیر کشور یادآور شد: رییس جمهوری پس از موفقیت در این استان ها دستور دادند برای هر استان یک وزیر مُعین تعیین شود که برای استان گلستان وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب شده است.

وی با بیان این که قوانین و دستورالعمل های خوبی در حوزه رفع موانع تولید تصویب و ابلاغ شده است، گفت: بانک ها 16 هزار میلیارد تومان برای صنایع کوچک و متوسط درنظر گرفته اند که تا پایان شهریورماه تخصیص داده می شود.

رحمانی فضلی افزود: دولت یازدهم نیز تاکنون 100 اختیار را به واحدهای استانی تفویض کرده است، نگاه دولت این است که استان ها به جایگاه اصلی خود برسند و فعال شوند.

وی تاکید کرد گزارش سفر به استان گلستان را به رییس جمهوری و اعضای هیات دولت ارایه می دهم تا بتوانیم مسایل و مشکلات این استان را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت کشور ، اقتصاد ، رونق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.