سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

افتتاح واحد سیلوی ذخیره سازی گندم

در هفته دولت یک واحد سیلوی ذخیره سازی گندم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در هفته دولت یک واحد سیلوی ذخیره سازی گندم با ظرفیت نگهداری 12000 هزار تن گندم در زمینی به مساحت 10000متر مربع و با اشتغالزایی 5 نفر بصورت مستقیم و 13 نفر بصورت فصلی در شهرستان جوانرود کلنگ زنی شد .

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت : شهرستانهای جوانرود و ثلاث باباجانی از جمله شهرستانهای محروم استان هستند که شهرستان جوانرود با ظرفیت تولید میانگین 10000 هزار تن گندم در سال و همچنین شهرستان ثلاث باباجانی با ظرفیت تولید 18 هزار تن گندم فاقد سیلوی ذخیره سازی گندم هستند.

حمید بساطی گفت:این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون دریافت هیچگونه وام با سرمایه بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در حال احداث است.

وی هدف از احداث این سیلو کاهش مهاجرت به مرکز استان و ترغیب کشاورزان منطقه با افزایش عملکرد ، گندم تولیدی با کیفیت خود و ذخیره سازی آسان و کاهش هزینه ها حمل و نقل عنوان کرد.

شهرستان جوانرود با 120 هکتار زمین آبی و 7550 هکتار زمین دیم قابلیت تولید سالانه 12600 تن گندم با کیفیت را داراست که متاسفانه با وجود این ظرفیت تولید ، تا کنون هیچگونه سیلوی ذخیره سازی در این شهرستان احداث نشده است


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افتتاح ، سیلو ، ذخیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.