سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری در واکنش به تذکر کوهکن؛

نامه بنده درباره توضیحات مسئولین به نحوه اجرای حکم امام بود/عنوان نایب رئیسی نمی‌تواند ما را از گفتن حقیقت بازدارد

نایب رئیس مجلس در واکنش به تذکر کوهک گفت: با این نامه‌نگاری‌ها امام زیر سوال نمی‌رود  و بحث در مورد نحوه اجرای حکم امام بوده است.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر کوهکن در صخن علنی امروز مجلس گفت: اولا بر خلاف آنچه که فرمودید نگویید که نامه را بخوانید روشن است که شما آن نامه را نخواندید و انشاالله حتما آن نامه را ببینید. 

وی افزود: همچنین اگر ما بخواهیم مسائل را با هم مخلوط کنیم، کار درستی نکرده‌ایم چرا که ما هر وقت مثلا می‌خواستیم درباره مسائل فرهنگی صحبت کنیم برخی به سرعت عنوان می‌کنند که ما مشکلات معیشتی داریم و نباید به سراغ این مسائل برویم، بنابراین بنده معتقدم هر مسئله‌ای باید در جای خودش بررسی شود و این طور نیست که ما بخواهیم به یک بعد جامعه بپردازیم.

مطهری در ادامه با اشاره به بخشی از اظهارات کوهکن که به زیر سوال رفتن امام درباره نامه‌نگاری‌های اخیر اشاره داشت، گفت: با این نامه‌نگاری‌ها امام زیر سوال نمی‌رود  و بحث در مورد نحوه اجرای حکم امام بوده است که اگر کوتاهی بوده برخی مسئولین باید توضیحاتی در این زمینه ارائه دهند.

مطهری در ادامه به بخشی دیگر از اظهارات کوهکن درباره استفاده بیگانگان از این موضوعات گفت: درباه این موضوع باید بگویم به هر حال در خیلی موارد شخص امام و مقام معظم رهبری صحبت‌هایی داشتند که بیگانگان آنها را تمجید کرده‌اند. به عنوان مثال زمانی که منشور هشت‌گانه امام صادر شد و مثلا عنوان شد که تجسس نکنید و یا شنود نگذارید و از این قبیل یک هفته رسانه‌های بیگانه از امام تمجید می‌کردند و این دلیل نمی‌شود که امام مخالف انقلاب بوده است.

مطهری با بیان این که عنوان نایب رئیسی مجلس نمی تواند ما را از گفتن حقیقت بازدارد، بیان داشت: ممکن است در اداره جلسه ملاحظاتی انجام شود ولی هر نماینده در هر جا آزاد است که نظر خود را عنون کند و طبعا بحث ما این بوده است که توضیح داده شود و توضیح دادن هم کار لازمی است و این به معنی حمایت از منافقان نخواهد بود و این حرف باطلی است.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.