سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه بستان آباد – سراب

نماینده مردم بستان آباد گفت :تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه بستان آباد – سراب گامی در جهت کاهش تلفات جاده ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر محمد وحدتی در جلسه بررسی مشکلات دهستان مهرانرود مرکزی در روستای کردکندی با بیان اینکه چهار خطه کردن مسیر بستان آباد تا سراب گامی در راستای حل مشکلات ترافیک جاده ای و تسریع در عبور و سایل سبک و سنکین و گاهش هزینه های حمل نقل است افزود:متاسفانه عدم تکمیل بموقه آن باعث بروز مشکلات جاده ای برای مردم منطقه و رانندگان شده است.

وی در این جلسه خواستار تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی و بهره برداری ازشبکه آب روستای کردکندی با جمعیت بیش از چهار هزار نفری این روستا شد و افزود:متاسفانه با پیشرفت چشمگیر این طرح هنوز مردم این روستا از شبکه فرسوده آبرسانی استفاده می کنند.

فرماندار شهرستان بستان آباد بازنگری طرح هادی در روستاهای این شهرستان را خواستار شد و افزود:برخی از روستاهای شهرستان به لحاظ افزایش جمعیتی و رفاه مردم در ساخت و ساز مسکن نیاز به بازنگری طرح های هادی دارند.

وی خواستار شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی و درمانی روستای کردکندی و استقرار پزشک در آن شد و افزود:در این منطقه وجود روستاهای زیاد و قررار گرفتن در مسیر ترانزیت داخلی و خارجی بار و مسافر می طلبد در مرکز بهداشتی و درمانی پزشک به صورت شبانه روزی مستقر باشد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.